Subject: Alexela AS Kroonpressi vedelgaasipaigaldise käitamisloa OKK-23-23 kehtetuks tunnistamise otsus
From: "Ardi Link" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>,PÄA Lõuna <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jan 2025 10:51:02 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) annab teada, et tunnistas 
27.01.2025 kehtetuks Alexela AS Kroonpressi vedelgaasipaigaldise 
C-kategooria ohtliku ettevõtte käitamisloa nr OKK-23-12 aadressile Tartu 
maakond, Tartu linn, Lõõtsa tn 2 seoses käitamisloa aluseks oleva tegevuse 
lõpetamisega. Käesolevaga edastame Teile teadmiseks käitamisloa kehtetuks 
tunnistamise otsuse nr 1-7/25-024.

Kemikaaliseaduse § 31 lg 1 kohaselt edastab TTJA käitamisloa kehtetuks 
tunnistamise otsuse teadmiseks ka Päästeameti Lõuna päästekeskusele, 
Keskkonnaametile ning Tartu linnavalitsusele.

Lugupidamisega

	 Ardi Link
tehnikaosakonna peaspetsialist
+372 667 2027 | [email-masked]
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn